Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 11, 2012

Senamrobik 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia

Assalamualaikum ! :D
Actually , aku nak update entry pasai ni semalam , tapi aku sibuk doe !
biasalaaa budak PMR . :P
okay okay , berbalik pada tajuk entry kali ni .
semalam kitorang ade Senamrobik 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia
seriusly best + kelakar . hahaha


ha , ni la suasana sebelum senamrobik . 
senamrobik ni kelakar kot , dengan lagu + step dia .
tapi , aku kan pelajar cemerlang , ofkozz aku ikut semua step senamrobik . haha 
lepas dah habis senamrobik , ade pulak permainan penalti .
bola sepak + bola jaring . k , aku jaring bola tak masuk .
jangan gelak , diam sudahh :P hahaha


yang gambar atas ni penalti bola sepak and penalti bola jaring .
tapi kan sebelum kami menjaringkan penalti tu , kitorang snap gambar dulu .
ehh , nanti la aku tunjuk gambar tu .
tapi yg sedihnya , program ni sampai kul 10.20 je .
then belajar seperti biasa . :(
di sini aku nak korang layan la sikit gambar yang sempat kami snap :P







itu je dari aku , jam dah pukul 10.30 malam .
huwaaa :O ngantukk sudah
tata titi tutu ^^V


No comments:

Post a Comment