Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 3, 2012

Majlis Persaraan Cikgu Haris :')

heyy ! Assalamualaikum ! ^^

balek-balek sekolah ja , aku teruih on lappy then update blog . haha . bukan ape , malas nak tangguh , kang aku lupa nak story pasal ape . kan awak kan ? ^^ :P tutup topik pasal tu . now aku nak story pasal semalam . Majlis Persaraan Cikgu Haris :'( seriusly kejap je masa berlalu . ye la , aku ingat lagi waktu form 1 dia ajar BM , perghhh ~ terbaekk ! dia masuk je kelas , semua muka baik ja . jap-jap , nak tengok tak gambar Cikgu Haris ? Okay , tengok bawah ni :-



ha , yang tengah berucap tu dia la :D btw , sebelum Cikgu hari berucap , ade gak ar cikgu-cikgu sekolah lain yang tengah berucap . korang bayangkan betapa panjangnya diorang berucap , nasib la duduk dekat kerusi . kami busan kut , so ape lagi . snap-snap gambar la . hahak ^^ jum-jum layan beberapa gambar comel sakai kami . :)









okay , dah tengok ? tu la muka-muka kebosanan akibat duduk dekat dewan lama gilerrr :( haha . nak tengok gambar lg , pegi facebook Amni okay ? (: aku sayang diorang sangat-sangat . auw <3 ehh jap-jap . ade lagi gambar meh , ni waktu nak iring Cikgu Haris balik . nak tengok ? alaa , sikit je (:






lihatlah la muka kami yang seperti kanak-kanak riang :D cer cari aku yang mana ? haha , okay , aku yang pakai spek + jam colourful tu ^^ btw , aku sayang hampa sangat-sangat . hampa memang sporting . 3 Amanah the best . Muahhhhx! :*

Kepada Cikgu Haris , Selamat Bersara :) cikgu memang superbbb ! :))

No comments:

Post a Comment